You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
חשיפה - מהשבוע הבא יקוצרו משחקים שאינם חשובים
לא ציפו לזה. שחקני קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל (צילום: דאפר מאחמיד)

חשיפה - מהשבוע הבא יקוצרו משחקים שאינם חשובים

בעקבות מזג האוויר ומצוקת המגרשים, החל מהשבוע הבא יקוצר זמן המשחקים בין קבוצות שאינן מתמודדות על האליפות, עליה או ירידת ליגה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

לפני שתתחילו בקריאת כתבה זו, חשוב לקרוא את הכתבה במלואה ועד לסיומה כדי לקבל את התמונה המלאה. אז כן, לדבר הזה, איש לא ציפה. בעקבות השלכות מלחמת חרבות ברזל על גזרת מחלקות הנוער, השלכות שכללו בין היתר פגרה כפויה של חודשיים ושינוי מבנה הליגות לנערים ונוער - שהוריד באופן משמעותי את כמות היורדות מהליגות השונות, הוחלט כי החל מהשבוע הבא (7/4) כל המשחקים שבהם לא ייקחו חלק קבוצות המתמודדות על אליפות, עליה או ירידת ליגה, יקוצרו בהם זמני המשחק, על מנת להפחית את העומסים על המגרשים וגם את העומסים הגופניים על השחקנים בתקופה שבה מזג אוויר פחות אידיאלי לכדורגל. מה זה אומר בפועל?

בשנתוני החטיבה הצעירה יקוצר זמן המשחק מ-70 דקות ל-50 דקות (25 דקות כל מחצית).
בשנתוני נערים ג' ונערים ב' יקוצר זמן המשחק מ-80 דקות ל-60 דקות (30 דקות כל מחצית).
בשנתוני נערים א' והנוער יקוצר זמן המשחק מ-90 דקות ל-70 דקות (35 דקות בכל מחצית).

רק במשחקים בשנתוני נוער, נערים א' ונערים ב', בהם ייקחו חלק קבוצות שעדיין נאבקות על מטרות של אליפות, עליה או ירידת ליגה, המשחקים יתנהלו ע"פ זמן משחק רגיל.

אז מדוע התבקשתם בתחילת הכתבה לקרוא את הכתבה במלואה? כי היום אחד באפריל - יום המתיחות הבינלאומי… חייכו, אכלתם אותה… אין דבר כזה משחקים לא חשובים, כל משחק הוא בעל חשיבות גבוהה ויש את כל הסיבות להפגין מאה אחוז מאמץ ורצינות. ממשיכים את עונת 23/24 בלי שינוים ובתקווה שהפסקות בשל מצבי חירום, לא יהיו עוד חלק מהעונה הזו.